پیام همسر پیکه پس از فداکاری جرارد برای بارسلونا با کاهش دستمزد

پیام همسر پیکه پس از فداکاری جرارد برای بارسلونا با کاهش دستمزد

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه مدافع بارسلونا با کاهش دستمزد خود به این تیم کمک کرد تا قرارداد خریدهای جدید را ثبت کند. از سویی این مدافع  توانست اولین گل بارسا را در پیروزی مقابل سوسیه داد به ثمر برساند. خبرسازی پیکه با ورودش به شبکه اجتماعی توئیچ ادامه پیدا کرد. حالا جدیدترین خبر از پیکه در مورد پیامی است که همسرش شکیرا در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و از او تمجید کرده است.

به گزارش فوتبالی، شکیرا، خواننده کلمبیایی پیامی احساسی را در شبکه های اجتماعی در مورد جرارد پیکه که حالا به تعطیلات رفته، منتشر کرده است و با اشاره به فداکاری وی برای کاهش دستمزدش در بارسلونا نوشته است:" خیلی به تو افتخار می کنم. تیمت و باشگاهت مثل ما که کل خانواده ات هستیم همیشه وقتی به تو نیاز داریم، رویت حساب می کنیم."

پیکه پس از گلزنی مقابل سوسیه داد مثل همیشه گلش را به همسرش و فرزندانش تقدیم کرد. از سویی مدافع کاتالان در پایان بازی با سوسیه داد در گفتگو با هوادارانش در شبکه اجتماعی توئیچ اعلام کرد که به زودی شکیرا هم در یکی از سلفی های معروفش حضور پیدا می کند. جرارد در روزهای اخیر با سلفی های متعدد و پرشمارش در شبکه های اجتماعی خبرساز شده است.

4125