نشست خبری مربیان بایرن مونیخ و دورتموند پیش از بازی امشب سوپرجام آلمان

نشست خبری مربیان بایرن مونیخ و دورتموند پیش از بازی امشب سوپرجام آلمان

پایگاه خبری فوتبالی - بازی سوپرجام فوتبال آلمان امشب برگزار می شود و سرمربیان بایرن مونیخ و دورتموند در نشست خبری پيش از اين بازی حاضر شدند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ پیش از بازی سوپرجام آلمان مقابل بروسیا دورتموند به خبرنگاران گفت:

"سوپرجام همیشه یک بازی مهم است. فردا در برابر تیمی قرار داریم که لیگ را خیلی خوب شروع کرده است. آن چه مهم خواهد بود کنترل فضای جلوی خط دفاعیمان است. در صورت از دست دادن مالکیت توپ، باید فورا با پرس کردن آن را پس بگیریم. دورتموند یک مهاجم برجسته دارد. آن چه ارلینگ هالند برای دورتموند به ارمغان آورده، فوق‌ العاده است. ما نباید به هالند فضا برای نفوذ بدهیم. بهترین دروازه‌ بان جهان را داریم، اما در فوتبال همه چیز معطوف به عملکرد تیمی است."

مارکو رزه، سرمربی دورتموند هم در نشست خبری پیش از دیدار با بایرن مونیخ گفت:

"ما این بازی را بسیار جدی می‌ گیریم. سه روز پس از انجام اولین بازیمان در لیگ، به این بازی می‌ رویم و زمان اندکی برای ریکاوری داشتیم. سعی می‌ کنیم بهترین عملکرد ممکن را در این بازی داشته باشیم. برای کسب این جام می‌ جنگیم. در طول فصل باید خودتان را ارزیابی کنید. باید تلاش کنید تا برنده شوید. سوپرجام را قهرمان می‌ شویم تا نشان دهیم که برای این فصل آماده‌ ایم."

مسابقه سوپرجام فوتبال آلمان ساعت ۲۳:۰۰ امشب بین تیم های بروسیا دورتموند و بایرن‌ مونیخ در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک برگزار می شود.

9404