سرمربی اخراجی سابق یوونتوس: باختن را به دفاع کردن ترجیح می‌دهم

سرمربی اخراجی سابق یوونتوس: باختن را به دفاع کردن ترجیح می‌دهم

پایگاه خبری فوتبالی - آندره‌آ پیرلو سرمربی سابق یوونتوس اذعان کرد که در طول دوران حضورش در این باشگاه چیزهای زیادی آموخت و همچنین شکست خوردن را به بازی تدافعی ترجیح می‌دهد. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان سال 2020، آندره‌آ پیرلو جانشین مائوریسیو ساری شد که فصل قبل، بیانکونری را به نهمین قهرمانی متوالی در سری آ رساند. اما هافبک خلاق سابق یوونتوس، تنها یک فصل در آلیانز استادیوم دوام آورد و علیرغم کسب دو جام در اولین سال سرمربی‌گری‌اش، از این باشگاه اخراح شد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، پیرلو در این باره گفت: "در سال‌های گذشته، مربیان جوانی وارد عرصه فوتبال شده‌اند که هر کدام می‌خواهند کار متفاوتی انجام دهند. از نظر من، فوتبال در جهت هجومی زیباست و گواردیولا این موضوع را در چند یک دهه اخیر نشان داده است. اگر شما بازی را کنترل نکنید، رسیدن به پیروزی بسیار سخت است. البته زمان‌هایی وجود دارد که شما 90 درصد مالکیت توپ را در اختیار دارید و حریف شما تنها یک شوت به سمت دروازه‌ زده است، اما در آن بازی شکست می‌خوردید. من باختن را به بازی تدافعی و گل زدن از روی ضد حمله را ترجیح می‌دهم. این سبک فوتبالی من است."

در فصل گذشته، پیرلو در نهایت توانست یوونتوس را به مقام چهارم برساند. 

4416