پرطرفدارترین تیم های ایتالیایی در زمان شیوع بیماری کرونا کدامند؟

پرطرفدارترین تیم های ایتالیایی در زمان شیوع بیماری کرونا کدامند؟

پایگاه خبری فوتبالی - یک شرکت معروف در ایتالیا که داده های این ورزش پر طرفدار در این کشور را بررسی و تجزیه و تحلیل می کند، لیستی از پرطرفدارترین تیم های ایتالیایی در زمان شیوع بیماری کرونا را منتشر کرده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت، این نشریه در چاپ صبح امروز خود، فراز و نشیب های هواداران فوتبال در دوران شیوع ویروس کووید 19 را بررسی و آنالیز کرده است.

در واقع این بررسی به آن دسته از تیم های بزرگی می پردازد که به دلیل عدم امکان تماشای زنده بازی ها از ورزشگاه، اجبارا از تلویزیون به حمایت از تیم های خود مورد علاقه خود پرداخته اند.

از این حیث یوونتوس با 8.2 میلیون هوادار در رده نخست قرار دارد که نسبت به فصل 20-2019 کاهش هفت درصدی داشته است، در حالی که میلان به لطف بازگشت زلاتان ابراهیموویچ تحت هدایت استفانو پیولی با یک رشد یازده درصدی روبرو بوده است.

شرکتی که این نوع داده های فوتبال را در ایتالیا تجزیه و تحلیل کرده است، چنین گزارش می دهد که روسونری با کسب 4,066,000 هوادار در رده دوم است و اینتر با کسب 3,978,000 سومین تیمی بوده که در ایتالیا در فصل گذشته بیشترین حمایت از آن شده است.

باشگاه ناپولی با 2,577,000 هوادار و باشگاه رم با 1,856,000 هوادار در رده های بعدی این فهرست قرار گرفته اند و به عبارتی تیم هایی چون لاتزیو و آتالانتا خارج از پنج تیم برتر محسوب می شوند.

9404