طرح؛ تیم منتخب پاریسن ژرمن از 2001 تاکنون؛ از رونالدینیو تا زلاتان و مسی!

طرح؛ تیم منتخب پاریسن ژرمن از 2001 تاکنون؛ از رونالدینیو تا زلاتان و مسی!

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن در این تابستان غوغا به پا کرده است و 5 خرید بزرگ داشته که مهم ترین آن ها لیونل مسی و سرخیو راموس هستند تا بدین ترتیب پی اس جی برای فصل آینده یک تیم کهکشانی را در اختیار داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، اما باشگاه پاری سن ژرمن که تنها 51 سال است که تشکیل شده است و از لحاظ قدمت، سابقه کمتری نسبت به سایر باشگاه های بزرگ اروپایی دارد، در مدت 20 سال اخیر یعنی از 2001 به بعد بازیکنانی داشته که باعث مطرح شدن نام این باشگاه شده اند. در واقع ستارگان بزرگی در دنیای فوتبال در سال های اخیر در پی اس جی توپ زده اند و با آمدن ناصر الخلیفی به پاریسن ژرمن، این قضیه بیشتر هم شده است.

رونالدینیو بین سال های 2001 تا 2003 در پی اس جی توپ زده است و پس از آن راهی بارسلونا شده است. زلاتان ابراهیموویچ از سال 2012 تا 2016 در پی اس جی حضور داشت و اکنون مسی هم به این تیم پر ستاره اضافه شده است.

علاوه بر این ها بازیکنان بزرگ دیگری مثل نیمار جونیور، کیلیان امباپه، سرخیو راموس، دنی آلوز، تیاگو سیلوا، جیانلوئیجی بوفون، ادینسون کاوانی و دیوید بکام هم در 20 سال اخیر در پی اس جی توپ زده اند و بدین ترتیب یک ترکیب خارق العاده می توان با بازیکنان حاضر در پی اس جی در 20 سال اخیر شکل داد.

1470