سرمربی سابق چلسی و یوونتوس در آستانه بازگشت به لیگ برتر

سرمربی سابق چلسی و یوونتوس در آستانه بازگشت به لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کونته سرمربی سابق تیم‌های اینتر، یوونتوس و چلسی یکی از کاندیداهای جانشینی میکل آرتتا در آرسنال به شمار می‌رود. 

به گزارش فوتبالی، توپچی‌ها در فصل گذشته زیر نظر آرتتا اصلا نتایج خوبی کسب نکردند و در این فصل نیز، در اولین دیدار مقابل تیم تازه وارد به لیگ برتر یعنی برنتفورد 2-0 شکست خوردند تا انتقادات از آرتتا و مدیران آرسنال بیشتر و بیشتر شود. 

به نقل فوتبال ایتالیا، سران تیم شمال لندنی هنوز به آرتتا و پروژه او اعتماد دارند، اما با توجه به باخت 2-0 مقابل برنتفورد و همچنین دیدارهای سخت آینده در مقابل چلسی و منچسترسیتی، باعث شده تا شغل آرتتا به خطر بیفتد. 

فصل گذشته آنتونیو کونته به همراه اینتر موفق شد اسکودتو را فتح کند تا پس از حدود یک دهه، سری آ قهرمانی به جز یوونتوس به خود ببیند. تنها یک هفته پس از قهرمانی، کونته به دلیل مشکلات مالی فراوان نراتزوری، از این باشگاه جدا شد. بعد از خروج کونته، اشرف حکیمی و روملو لوکاکو نیز سن سیرو را ترک کردند. 

سان مدعی است که به جز کونته، براندان راجرز سرمربی لسترسیتی نیز یکی از گزینه‌های جانشینی آرتتا است و همه چیز به چند دیدار بعدی آرسنال بستگی دارد. کونته در تابستان امسال نیز با باشگاه تاتنهام در تماس بود، اما در نهایت به توافق نرسیدند. 

کونته در گذشته سابقه قهرمانی با چلسی در لیگ برتر را دارد.

4416