اعلام نامزدهای بهترین بازیکن و بهترین مربی سال اروپا؛ بدون مسی و رونالدو

اعلام نامزدهای بهترین بازیکن و بهترین مربی سال اروپا؛ بدون مسی و رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - نامزد های بهترین بازیکن و بهترین مربی سال اروپا هم در حوزه فوتبال مردان و هم در حوزه فوتبال زنان اعلام شدند و باید دید که در نهایت برای این فصل چه کسی جوایز را از آن خود خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، مراسم انتخاب بهترین های یوفا، در تاریخ 26 اوت یا همان 4 شهریورماه برگزار خواهد شد و این مراسم همزمان با قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

اکنون نامزد های فتح جایزه بهترین بازیکن و مربی سال یوفا اعلام شده است که در بخش بازیکنان در فوتبال مردان، انگولو کانته، کوین دی بروینه و جورجینیو سه نامزد اصلی هستند که دو تا از این بازیکنان از چلسی و یکی از آن ها از منچسترسیتی است. جورجینیو با توجه به اینکه هم لیگ قهرمانان اروپا و هم یورو را فتح کرد شانس بسیار بالایی دارد. در بین سه نفر برتر خبری از مسی و رونالدو نیست و مسی، لواندوفسکی، دوناروما، امباپه، استرلینگ، رونالدو و هالند به ترتیب در جایگاه چهارم تا دهم بهترین بازیکن سال یوفا قرار گرفته اند.

از سوی دیگر در بخش مربیان هم سه نامزد اصلی پپ گواردیولا، توماس توخل و روبرتو مانچینی هستند و به نظر می رسد که یکی از بین توخل و مانچینی فاتح این جایزه خواهد بود چرا که یکی از آن ها لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد و دیگری هم یورو را برد.

در بخش فوتبال زنان سه نامزد اصلی بهترین بازیکن سال یوفا، مارتنز، پوتلاس و هرموسو هستند که هر سه‌ی آن ها بازیکن بارسلونا به حساب می آیند چرا که بارسلونا قهرمان چمپیونزلیگ بانوان شد.

در بخش بهترین مربی بانوان هم لویس کورتس از بارسلونا، اما هیز از چلسی و پیتر گردهاردسون از تیم ملی سوئد سه نامزد اصلی هستند.

1470