رضا اسدی مانع پرسپولیسی شدنِ آبشک شد؟

رضا اسدی مانع پرسپولیسی شدنِ آبشک شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- مذاکرات امروز محمد آبشک و پرسپولیس نتیجه ای نداشت و این جلسات به روزهای آینده موکول شد.

به گزارش فوتبالی، امروز در خبرها داشتیم که محمد آبشک در باشگاه پرسپولیس حاضر شده و برای پیوستن به این تیم با مدیران پرسپولیس مذاکراتی داشته است اما این مذاکرات پس از پایان جلسه طرفین، بی نتیجه ماند و طبق شنیده های خبرنگار فوتبالی، قرار است این مذاکرات در روزهای آینده ادامه داشته باشد. 

اما ابهاماتی درباره عدم توافق آبشک و پرسپولیس به گوش می رسد که ظاهرا آبشک درخواست کرده برای احترام به این روزها، بعد از ایام عزاداری و سوگواری محرم قرارداد امضا شود اما شنیده های دیگر خبرنگار فوتبالی حاکی از این است که ظاهرا احتمال جذب رضا اسدی توسط باشگاه پرسپولیس هم در بی ثمر ماندن جلسه امروز پرسپولیس و محمد آبشک بی تاثیر نبوده و گویا با بالا رفتن احتمال جذب اسدی، احتمال جذب آبشک کاهش پیدا می کند. این مورد نشان می دهد که باشگاه علاوه بر آبشک کماکان به دنبال جذب رضا اسدی هم بوده و فعلا عدم توافق بر سر مسائل مالی مانع این انتقال شده است.  البته که برخی منابع از عدم توافق مالی آبشک و پرسپولیس هم صحبت کرده و عنوان می کنند که باشگاه پرسپولیس با مبلغ درخواستی آبشک موافقت نکرده است. 

به هر صورت به زودی تکلیف این دو بازیکن و پیوستنشان به باشگاه پرسپولیس مشخص خواهد شد و باید دید در نهایت پرسپولیس کدامیک را جذب خواهد کرد و در نهایت تکلیف این بازیکنان چه خواهد شد.

۷۶۵۵