تعجب مدیر بایرن مونیخ از بوسه بازیکن اتریشی بر آرم رئال مادرید

تعجب مدیر بایرن مونیخ از بوسه بازیکن اتریشی بر آرم رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - هربرت هاینر مدیر باشگاه بایرن مونیخ با نشریه بیلد مصاحبه ای را داشت و در مورد پیوستن داوید الابا بازیکن سابق این تیم به رئال مادرید صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، هاینر در پاسخ به این پرسش که در مورد بوسه آلابا بر آرم رئال مادرید چه حسی داشته، گفت که "کمی شگفت زده شده" است چرا که آرم رئال مادرید اولین آرمی بود که الابا از سال 2011 تا کنون به تن می کرد چرا که قبل از آن یک دهه در بایرن مونیخ بازی کرده بود و به همین خاطر هاینر گفت که از این که آلابا با این لبخند و شعف آرم رئال مادرید را بوسیده، متعجب شده است. آلابا پس از یک دهه حضور در بایرن مونیخ با اتمام قرارداد و عدم تمدید قراردادش به صورت رایگان به رئال مادرید پیوست و قراردادی چهار ساله را امضا کرد و پیراهن رئال مادرید را پوشید.

از سویی هاینر در مورد شرایط مالی پی اس جی گفت:" هنوز از من می پرسند که چطور رفتار پی اس جی با فیرپلی مالی سازگار است. نمی خواهم به کسی ضربه ای بزنم اما باید همه چیز با دقت بررسی شود."

وی در مورد بحث تمدید قرارداد کیمیش و گورتسکا دو بازیکن تیمش هم صحبت کرد. گورتسکا یک سال دیگر قرارداد دارد و کیمیش دو فصل. هاینر در این باره گفت:" امیدوارم که هر دو در این باشگاه تاریخ سازی کنند."

4125