با دبل وینیسیوس رئال مادرید از شکست فرار کرد

با دبل وینیسیوس رئال مادرید از شکست فرار کرد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در دیداری جذاب مقابل لوانته به تساوی 3-3 رضایت داد. 

به گزارش فوتبالی، بامداد روز دوشنبه، دو تیم لوانته و رئال مادرید از چهارچوب هفته دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی لوانته به میدان رفتند. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌رفتند که رئال مادرید در هفته اول برابر دپورتیوو آلاوز به پیروزی 4-1 رسید، اما لوانته در برابر کادیز با نتیجه 1-1 متوقف شد. 

کارلو آنچلوتی در این دیدار کار بسیار سختی در برابر حریف سخت کوشش داشت. رئال مادرید در این دیدار بازیکنان مهمی همچون تونی کروس، لوکا مودریچ، فرلان مندی، مارسلو و دنی سبایوس را در اختیار نداشت. 

در این دیدار رئال مادرید خیلی سریع توسط گرت بیل در دقیقه 5 با پاس گل کریم بنزما به گل اول دست پیدا کرد. کهکشانی‌ها در اواخر نیمه اول چند موقعیت خوب داشتند، اما این نیمه در نهایت با پیروزی 0-1 مهمان به پایان رسید. 

در نیمه دوم، راجر مارتی در اولین دقیقه، بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 57 خوزه کامپانیا حساب کار را 2-1 به نفع میزبان کرد. رئال مادرید برای رسیدن به گل تساوی، شدت حملات خود را افزایش داد و وینیسوس در دقیقه 73 بار دیگر همه چیز را برابر کرد، اما شش دقیقه پس از این گل، روبر پیر باز هم نتیجه را به نفع لوانته تغییر داد. این پایان کار در این بازی جذب نبود و وینیسیوس بار دیگر در دقیقه 85 گلزنی کرد تا رئال مادرید در دومین هفته، متحمل شکست نشود و این دیدار با تساوی 3-3 به پایان رسید. 

4416