علاقه یک تیم پرتغالی به جذب بازیکن جوان بارسلونا

علاقه یک تیم پرتغالی به جذب بازیکن جوان بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - طبق گزارشات منتشره، یک تیم پرتغالی به جذب یکی از بازیکنان بارسلونا علاقمند است ولی خود بازیکن به این انتقال راغب نیست. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه موندو دیپورتیوو، الکس کویادو در دو بازی ابتدایی لالیگا بازی نکرد و اعتماد رونالد کومان را به خود جلب نکرده است. کویادو گزینه انتقال به لیگ بلژیک و کلوب بروژ را داشت، اما براگا آخرین گزینه روی میز برای انتقال این بازیکن است.

باشگاه پرتغالی فصل گذشته فرانسیسکو ترینکائو را به بارسلونا فروخت و آبل رویز را به خدمت گرفت. آن ها اکنون به فکر خرید قرضی الکس کویادو از بارسلونا هستند که گزینه خرید دائمی هم در قرارداد وجود داشته باشد، اما این انتقال آسان نیست.

از طرفی کویادو دوست ندارد بارسلونا را ترک کند، اما در صورت تصمیم به ترک هم می خواهد در باشگاهی بازی کند که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد. کلوب بروژ این شرایط را داشت، اما در قرارداد گزینه خرید دائمی می خواست که کویادو عقب نشینی کرد.

با این وجود که جایگاه کویادو در تیم اصلی تضمین شده نیست، اما او نمی خواهد پیشنهاد براگا را بپذیرد و می خواهد در بارسلونا بماند. کویادو دیگر نمی خواهد در تیم بارسلونای بی بازی کند و هدف او موفقیت در تیم اصلی بارسلونا است.

9404