هافبک آرسنال: انتقادهای بی‌رحمانه بازیکنان را خواهد کشت!

هافبک آرسنال: انتقادهای بی‌رحمانه بازیکنان را خواهد کشت!

پایگاه خبری فوتبالی - گرانیت ژاکا هافبک سوئیسی آرسنال معتقد است انتقادهای تند هواداران و رسانه‌ها باعث بی‌انگیزه‌تر شدن بازیکنان این تیم خواهد شد و همچنین تائید کرد که قراردادش را با توپچی‌ها تمدید کرده است. 

به گزارش فوتبالی، آرسنال اصلا شروعی خوبی در فصل جدید نداشته است. آن‌ها در دیدار افتتاحیه مقابل برنتفورد با نتیجه 0-2 شکست خوردند و سپس در دربی لندن مقابل چلسی با همان نتیجه 0-2 مغلوب شدند تا توپچی‌ها با صفر امتیاز از 2 بازی در رده نوزدهم قرار بگیرند. 

به نقل از سایت گل، گرانیت ژاکا مدعی است که هنوز برای قضاوت کردن بسیار زود است و آن‌ها می‌توانند فصل بسیار خوبی علیرغم دو شکست در دو بازی ابتدایی داشته باشند. هافبک سابق بروسیا مونشن گلادباخ به وبسایت رسمی باشگاه آرسنال گفت: "موج‌های منفی خارج از باشگاه باعث می‌شود باانگیزه‌تر شویم و همچنین راه دیگر موفقیت، ایستادن در کنار هم دیگر است. خیلی از مردم با صحبت‌هایشان سعی در کشتن بازیکنان و همچنین تیم آرسنال دارند. مهم ترین نکته این است که در هم بایستیم، چون زمانی که در کنار هم هستیم، قوی‌تر می‌باشیم. البته که می‌خواهیم به چیزهای بزرگ دست پیدا کنیم. بعد از دو بازی خیلی از مردم از ما ناامید شده‌اند، اما فصل بعد از دو بازی به پایان نمی‌رسد."

4416