ناراحتی شدید ستاره جوان بارسلونا از رفتار مدیران این باشگاه

ناراحتی شدید ستاره جوان بارسلونا از رفتار مدیران این باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره جوان آبی اناری ها نمی خواهد کار خود را با بارسلونا ادامه دهد و درصدد جدایی از جمع شاگردان رونالد کومان است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه موندو دیپورتیوو، بارسلونا و ایلاکس موریبا هر روز از همدیگر دورتر می شوند و امروز کاملا مشخص است که طرفین با هم ادامه همکاری نخواهند داد. برای بارسلونا این قضیه مشخص است که موریبا یا با یک پیشنهاد 20 میلیون یورویی این تیم را ترک می کند یا تا پایان فصل روی نیمکت خواهد نشست.

اما اطرافیان این بازیکن از رفتار بارسلونا با موریبا ناراحت هستند و خود موریبا هم این رفتار را ناعادلانه می‌ داند. آن ها معتقدند که باشگاه موریبا را فردی پول پرست معرفی کرده که حاضر به ماندن در باشگاهی که از ابتدا در آن بوده، نیست.

همچنین آن ها می‌ گویند که مديران باشگاه با کشاندن این موضوع به رسانه ها، باعث شده اند که هجمه ای از انتقادات علیه این بازیکن شکل بگیرد.

نزدیکان موریبا می گویند اگر مسأله بارسلونا و موریبا پول بود، این بازیکن بعد از تمدید قرارداد اول در سال 2019، بارسلونا را ترک می کرد اما او از 1/5 میلیون یورو که باشگاهی دیگر به او پیشنهاد داد گذشت تا در بارسلونا بماند. از طرفی دیگر، نزدیکان این بازیکن می گویند با وجود اخبار متفاوت، آن ها تنها یک پیشنهاد از بارسلونا دریافت کرده اند و به جز آن، پیشنهاد دیگری در دستور کار نبوده است. 

حالا بارسلونا با لایپزیش و چلسی در تماس است و احتمال دارد در مدت باقیمانده از زمان نقل و انتقالات تابستانی، این بازیکن نیوکمپ را ترک کند.

9404