سرمربی تاتنهام: به خاطر ماندن هری کین هیجان زده‌ایم

سرمربی تاتنهام: به خاطر ماندن هری کین هیجان زده‌ایم

پایگاه خبری فوتبالی - نونو اسپیریتو سرمربی پرتغالی تاتنهام فاش کرد که کل اعضای این باشگاه از شنیدن خبر ماندن هری کین بسیار خوشحال شدند. 

به گزارش فوتبالی، سرانجام پس از چند هفته جنگ و جدال‌های فراوان، هری کین اعلام کرد که در فصل جاری نیز در تاتنهام خواهد ماند. 

به نقل از سایت گل، از ابتدا تابستان اخباری مبنی بر خروج حتمی کین از تاتنهام به گوش می‌رسید و حتی گفته می‌شد که کاپیتان این باشگاه درخواست خود را به دنیل لوی رئیس تاتنهام اعلام کرده و می‌خواهد به تیم دیگری منتقل شود. در این میان منچسترسیتی خیلی به جذب این بازیکن نزدیک بود و گزارشاتی مبنی بر پیشنهاد 150 میلیون پوندی سیتیزن‌ها به تاتنهام شنیده می‌شد. با این حال عصر روز چهارشنبه باشگاه تاتنهام اعلام کرد که هری کین در این تیم خواهد ماند. 

نونو اسپیریتو در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل فریرا در پلی آف لیگ کنفرانس گفت: "چه خبر خوبی. خبر فوق العاده‌ای برای همه است. ما خیلی خوشحالیم، زیرا یکی از بهترین بازیکنان دنیا را در فصل آینده در اختیار داریم و البته از این که گزینه بیشتری در خط حمله وجود دارد نیز، خوشحال هستیم. از زمان پیوستن هری به تمرینات، او به سختی تلاش کرده تا بخواهد جایگاه خود را در ترکیب به دست بیاورد. خوشبختانه همه چیز به پایان رسید."

4416