تمجید سرمربی آرسنال از عملکرد ستاره گابنی

تمجید سرمربی آرسنال از عملکرد ستاره گابنی

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال به تمجید از عملکرد پیر امریک اوبامیانگ ستاره گابنی در دیدار مقابل وست برومویچ پرداخت و معتقد است که با بازگشت هواداران به ورزشگاه، عملکرد او نیز بهتر خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه از دور دوم جام اتحادیه انگلیس (کارابائو کاپ) دو تیم وست برومویچ آلبیون و آرسنال به مصاف هم رفتند که در پایان، توپچی‌های لندن موفق شدند با نتیجه 6-0 به پیروزی برسند تا کمی از فشار انتقادات کاسته شود. در این دیدار، پیر امریک اوبامیانگ کاپیتان این باشگاه موفق به زدن 3 گل شد تا تاثیر زیادی در پیروزی آرسنال داشته باشد. 

به نقل از سایت گل، آرتتا پس از پایان بازی درباره این که آیا هواداران می‌توانند تاثیری روی عملکرد اوبامیانگ و بازگشت او به روزهای اوج داشته باشند گفت: "امیدوارم که بتوانند چنین کاری بکنند. واضح است که او شخصیت شادی دارد و نیازمند ارتباط با مردم همچون خانواده، دوستان و هواداران است. می‌توانید ارتباط او با هواداران را در هنگام ترک زمین مشاهده کنید و فکر می‌کنم که او در حضور هواداران، به روزهای اوجش بازخواهد گشت."

آرتتا در ادامه افزود: "وقتی یک بازی را می‌بازید، باید در سریع‌ترین زمان پیروز شوید. برد امروز به ما کمی اعتماد به نفس خواهد داد. اوبا پس از غلبه بر کووید توانست چند دقیقه در زمین حضور داشته باشد و سه گل به ثمر برساند. فکر کنم که شب بسیار خوبی را سپری کرد."

4416