ادعای یک رسانه فرانسوی: رونالدو به منچستریونایتد هم پیشنهاد شده است

ادعای یک رسانه فرانسوی: رونالدو به منچستریونایتد هم پیشنهاد شده است

پایگاه خبری فوتبالی - یک خبرنگار فرانسوی ادعا کرد فوق ستاره پرتغالی یوونتوس که در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد، به باشگاه منچستر یونایتد نیز پیشنهاد شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فوت مرکاتو، با وجود این که در دو روز اخیر کریستیانو رونالدو شدیدا به منچستر سیتی مرتبط شده بود، اما حالا این احتمال وجود دارد که فوق ستاره پرتغالی مقصدی غیر از تیم آبی شهر منچستر داشته باشد.

ابتدا چند منبع ادعا کردند خورخه مندس، ایجنت کریستیانو رونالدو به پاریس رفته است و همین موضوع باعث شد تا زمزمه هایی مبنی بر هم تیمی شدن او با لیونل مسی در باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه به گوش برسد.

اما جدیدا سانتی آئونا، خبرنگار رسانه فوت مرکاتو ادعا کرده است که کریستیانو رونالدو به باشگاه منچستر یونایتد پیشنهاد شده است. این خبرنگار همچنین اضافه کرده که ممکن است سران یونایتد به رقابت برای جذب بازیکن سابق خود اضافه شوند. در خصوص پاسخ منچستری ها به این پیشنهاد، هنوز چیزی گفته نشده است.

این خبرنگار همچنین ادعای بزرگی را مطرح کرده و گفته اسطوره‌ رئال مادرید تقریبا با منچستر سیتی به توافق رسیده است؛ هر چند منبع معتبر دیگری در این خصوص اظهار نظری نکرده است.

9404