واکنش اینزاگی به درخشش مهاجم جدید اینتر و قرعه تیمش در لیگ قهرمانان

واکنش اینزاگی به درخشش مهاجم جدید اینتر و قرعه تیمش در لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی نراتزوری نسبت به قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و همگروهی های اینتر در مرحله مقدماتی این تورنمنت واکنش نشان داد و معتقد است که گروه تیمش اصلا ساده نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، سیمونه اینزاگی، سرمربی جوان اینتر که تیمش را در بازی با ورونا به پیروزی سه بر یک رساند، در مورد شرایط شاگردانش خصوصا درخشش خواکین کورئا، مهاجم تازه وارد نراتزوری در این بازی به خبرنگاران شبکه های dazn و اسکای گفت:

"به کل تیم باید تبریک گفت. برای کورئا خوشحالم. او بازیکنی است که همه چیز دارد؛ از تکنیک و شوت گرفته تا سرعت و قدرت. باید از بریس کردن او در اولین بازیش لذت برد؛ زیرا او بازیکن مهمی است و می تواند فواید زیادی را برای ما به ارمغان بیاورد."

مقایسه ترکیب فعلی با تیم سال قبل؟

"سوال خوبی است؛ همان طور که قبل از بازی اول برابر جنوا گفتم، من از چیزی که درون زمین می بینم راضی هستم. می دانم که اشرف حکیمی عالی است ولی هرگز با او کار نکردم. من یک هفته با روملو لوکاکو کار کردم و او شگفت انگیز نشان داد؛ ولی به هر حال آن تصمیم را گرفت و ما را غافلگیر کرد. باشگاه در نقل و انتقالات خوب کار کرد زیرا در عرض 10 روز، کورئا و ژکو را در اختیار من گذاشت و اکنون یک تیم رقابتی داریم. چیزی که بیشتر به من اطمینان خاطر می دهد، این است که هر روز کار و تلاش بازیکنان را می بینم. آن ها بلافاصله در دسترس بودن خود را نشان دادند و فهمیدم که چرا سال گذشته نتایج بزرگی حاصل شد. مدیران باشگاه و استیون ژانگ از همان ابتدا با من صادق بودند. مشکلات مالی وجود داشت و اولین کاری که ما باید می کردیم، تضمین امنیت اقتصادی باشگاه بود. پس از انجام آن، حالا تیمی رقابتی داریم و خود را آماده آغاز لیگ قهرمانان اروپا می کنیم."

اینزاگی در ادامه گفت:

"رویکرد تیم در 15 دقیقه اول عالی بود اما پس از گل کمی آشفته شدیم و تحرکات کافی وجود نداشت. باید به ورونا تبریک بگوییم زیرا در نیمه اول با سرعت و ریتم دیوانه واری بازی کرد. ایلیچ در پرس خوب کار کرد و بروزوویچ و هندانوویچ می توانستند در صحنه گل دریافتی بهتر عمل کنند. در فاصله زمانی بین دو نیمه به بچه ها گفتم که حریف ما نمی تواند با این ریتم ادامه دهد. تیم در حفظ آرامش و زدن هر چه سریع تر گل تساوی خوب عمل کرد. سپس با انجام تعویض ها، کاستی ها را رفع کردیم و دو گل خارق العاده باعث شد با سه امتیاز به خانه برگردیم. این برد مهمی است زیرا همان طور که در طول هفته به بچه ها گفتم، پیروزی مقابل ورونا ساده به دست نمی آید."

قرعه کشی لیگ قهرمانان؟

"گروه آسانی نیست. ما رئال مادرید را می شناسیم و می دانیم شاختار نیز تیمی خوب و دارای یک مربی عالی ایتالیایی است. شریف مولداوی نیز از 4 مرحله پلی آف عبور کرده و می خواهد در مرحله گروهی خوب عمل کند."

اینزاگی در پایان گفت:

"ویدال همان گونه که پس از ورود به زمین در بازی قبل خوب کار کرد، امشب هم با ورود به زمین عملکرد خوبی داشت. همه تعویضی ها خوب کار کردند."

زوج ژکو لائوتارو؟

"آن ها امروز در کنار هم خوب پیش رفتند. بازی آسانی برای آن ها نبود زیرا مانیانی و گونتر، دو مدافعی هستند که همیشه مهاجمان حریف را به دردسر می اندازند. فکر نمی کردم لائوتارو که فقط چهار جلسه تمرینی را با ما انجام داد و سپس به دلیل مشکلی عضلانی دوازده روز بیرون ماند، بتواند به این سرعت با تیم همگام شود. او قبل از مسابقه نیز فقط سه روز و نیم در کنار تیم تمرین کرد. هم لائوتارو و هم ژکو که یک بازیکن قابل اتکاست، تعیین کننده بودند. فراموش نکنیم که اینتر، سانچز که در حال ریکاوری است را نیز دارد."

طرفداران؟

"در اولین بازی دوستانه مقابل پارما احساس کردم که هواداران من را به عنوان یکی از خودشان پذیرفته اند و این خوشحال کننده است. امشب حتی وقتی عقب افتاده بودیم آن ها سرودهای خود را متوقف نکردند و این پیروزی را به آن ها تقدیم می کنیم."

9404