وایرال شدن عکسی از ناراحتی اودگارد پس از تحقیر مقابل منچسترسیتی

وایرال شدن عکسی از ناراحتی اودگارد پس از تحقیر مقابل منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته (شنبه) در هفته سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی و آرسنال به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 5 بر 0 به سود منچسترسیتی خاتمه یافت و آرسنال شکست بسیار سختی را متحمل شد.

به گزارش فوتبالی، اما پس از این بازی یک عکس در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفت و آن هم تصویری مربوط به مارتین اودگارد بود که روی نیمکت تیمش به شکلی مغموم و ناراحت نشسته است. مارتین اودگارد در این تابستان از رئال مادرید راهی آرسنال شده است و اکنون در این تیم در بازی خود مقابل منچسترسیتی شکست بسیار سنگینی را تجربه کرد.

اودگارد در این بازی 71 دقیقه بازی کرد و عملکرد او در شکست فاجعه بار تیمش چنگی به دل نمی زد. این عکس مربوط به زمانی است که این بازیکن تعویض شده است. مارتین اودگارد در رئال مادرید نتوانست آنطور که باید و شاید خودی نشان بدهد و در نهایت آرسنال را به عنوان مقصد خود انتخاب کرد چرا که شرایط در رئال مادرید به شکلی بود که او نمی توانست در ترافیک خط هافبک رئال مادرید فرصتی برای بازی کردن در این فصل به دست بیاورد و ترجیح داد به آرسنال یعنی تیمی که قبلا هم مدتی را در آن بازی کرده بیاید.

1470