نوستالژی؛ اولین بازی و اولین گل رونالدو در رئال مادرید

نوستالژی؛ اولین بازی و اولین گل رونالدو در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در این تابستان از یوونتوس به منچستر یونایتد پیوست تا یکی از بمب های نقل و انتقالاتی این تابستان را رقم زده باشد اما او در تابستان 2009 از منچستر یونایتد به رئال مادرید پیوسته بود و در آن زمان رکورد گران‌ترین خرید تاریخ فوتبال را از آن خود کرده بود.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر هواداران منچستر یونایتد منتظر اولین بازی رونالدو در این تیم هستند اما فوق ستاره پرتغالی در دوران حضورش در رئال مادرید، اولین بازی رسمی خود را در لالیگا 2009/10 انجام داده بود.

در روز 29 اوت سال 2009، رئال مادرید و دپورتیوو لاکرونیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که این بازی اولین بازی رسمی رونالدو در رئال مادرید به حساب می آمد. رونالدو در آن بازی که در هفته اول لالیگا برگزار می شد، در دقیقه 34 از روی نقطه پنالتی اولین گل خود را در رئال مادرید به ثمر رساند. این گل دومین گل رئال مادرید در آن بازی بود و مادریدی ها در نهایت با نتیجه 3 بر 2 آن دیدار را بردند.

این گل شروع دوران باشکوه رونالدو در رئال مادرید بود به طوری که فوق ستاره پرتغالی توانست تبدیل به بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید شود.

1470