رسمی؛ مهاجم فصل گذشته پی‌اس‌جی به یوونتوس پیوست

رسمی؛ مهاجم فصل گذشته پی‌اس‌جی به یوونتوس پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - مویزه کین رسما به یوونتوس پیوست و دوباره به جایی که قبل از این هم خانه اش بوده، برگشت.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 21 ساله که فصل گذشته در پی اس جی بازی کرده بود به یوونتوس برگشت، جایی که در کودکی در آن رشد کرده بود.  مویزه با قراردادی قرضی از اورتون به یوونتوس ملحق شد. 

مویزه که در 28 فوریه 2000 در ورسلی متولد شده بین سالهای 2010 تا 2017 در آکادمی یوونتوس  حضور داشت. کین در فصل 17-2016 به تیم بزرگسالان یووه رسید و اولین بازی خود در تیم بزرگسالان را در 19 نوامبر 2006 در بازی یوونتوس و پسکارا داشت که به اولین بازیکن متولد قرن بیست و یکم تبدیل شد که در لیگ ایتالیا بازی می کند. کین چند ماه بعد در بولونیا در حالی که هفده سال و 88 روز سن داشت اولین گل خود را در لیگ ایتالیا زد تا به دومین گلزن جوان تاریخ یووه در لیگ ایتالیا تبدیل شود که رناتو بوسو با 16 سال و 304 روز بالاتر از او قرار داشت. 

از سویی این گل باعث شد تا مویزه به اولین بازیکن متولد قرن بیست و یکم تبدیل شود که در یکی از پنج لیگ بزرگ اروپا تبدیل می شود.  مویزه در فصل 18-2017 به ورونا رفت که چهار گل در لیگ ایتالیا زد و پس از یک سال دیگر حضور در تورین و ثبت شش گل در سیزده بازی لیگ ایتالیا با دو اسکودو، یک سوپرجام ایتالیا و یک جام حذفی ایتالیا از یووه جدا شد. کین پس از یک فصل حضور قرضی در اورتون فصل قبل قرضی به پی اس جی رفت که هفده گل در تیم فرانسوی به ثمر رساند که به دومین بازیکن جوانی تبدیل شد که در پنج لیگ بزرگ گلهایش را دو رقمی می کند و فقط ارلینگ هالند بالاتر از او بود.

4125