اعلام جزییات و مبلغ دقیق انتقال رونالدو از یوونتوس به منچستریونایتد

اعلام جزییات و مبلغ دقیق انتقال رونالدو از یوونتوس به منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس امروز به صورت رسمی با کریستیانو رونالدو وداع کرد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو که یک دهه پیش با 94 میلیون یورو از یونایتد به رئال مادرید پیوست و به گران ترین انتقال تاریخ تا آن زمان تبدیل شد، پس از سه ماه سکوت و تلاش برای پیدا کردن مقصد، به تیم سابقش برگشت.

منچستریونایتد برای خرید رونالدو 15 میلیون یورو پرداخت که این مبلغ را در پنج قسط سه میلیون یورویی در عرض پنج سال خواهند پرداخت. در قرارداد رونالدو هشت میلیون یورو هم پاداش بر اساس عملکرد در نظر گرفته شده است. یوونتوس با این انتقال 14 میلیون یورو اثر منفی در حساب هایش در فصل 21-2020 خواهد داشت.

رونالدو در سه سال حضور در یووه توانست دو اسکودتو، دو سوپرجام ایتالیا و یک جام حذفی کسب کند و از نظر فردی عملکرد خوبی داشت اما تیمش به خصوص در اروپا نتوانست نتایج ایده آلی کسب کند.  یووه برای خرید رونالدو 115 میلیون یورو پرداخت و با احتساب مالیات سالی 57 میلیون یورو برای وی هزینه کرد که البته از نظر مالی نیز ارزش برند آنها در سه سال اخیر 500 میلیون یورو رشد پیدا کرد. بازیکن سابق رئال مادرید در 133 بازی در یووه 101 گل به ثمر رساند که به اولین بازیکن تاریخ یووه تبدیل شد که در سه فصل تعداد گلهایش را سه رقمی می کند و به اولین بازیکن تاریخ مبدل شد که در هر سه لیگ انگلیس، اسپانیا و ایتالیا به آقای گلی می رسد.

4125