مشخص شدن قیمت هافبک 18 ساله‌ای که در راه رئال مادرید است

مشخص شدن قیمت هافبک 18 ساله‌ای که در راه رئال مادرید است

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی و با توجه به مشکل شدن خرید امباپه تصمیم گرفت که یک فرانسوی دیگر یعنی ادواردو کاماوینگا را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، کاماوینگا در دو سال اخیر در رن نام خود را سر زبان ها انداخته است. این بازیکن که وکالتش را در اختیار وکیل گرت بیل قرار داده، در سال پایانی قراردادش با تیم فرانسوی قرار دارد و هنوز برای تمدید به توافق نرسیده است. به همین خاطر قیمتش خیلی کمتر از 100 میلیون یورویی است که رن در سال گذشته برای فروش وی طلب کرده بود.

در ابتدا برخی رسانه ها اعلام کرده بودند که قیمت کاماوینگا برای رئال مادرید 30 میلیون یورو خواهد بود اما امروز نشریه فرانسوی اکیپ گزارش داده است که با احتساب کمیسیون ها و پاداش بر اساس عملکرد، قیمت نهایی این هافبک برای رئال مادرید بین 40 تا 45 میلیون یورو خواهد بود.

کاماوینگا در پست هافبک میانی بازی می کند. رئال مادرید در سالهای اخیر و از زمان جدایی یورنته هیچ ذخیره تخصصی برای کاسمیرو نداشت و حالا این هافبک فرانسوی قرار است که ظرفیت خط هافبک رئال مادرید را افزایش بدهد و به کاسمیرو کمک کند تا بتواند بیشتر استراحت کند.

4125