روش عجیب هواداران چلسی برای کمک به تیمشان برای خرید یک ستاره

روش عجیب هواداران چلسی برای کمک به تیمشان برای خرید یک ستاره

پایگاه خبری فوتبالی - حمله هواداران چلسی به صفحه سویا پس از نهایی نشدن انتقال ژول کنده باعث شد تا شبکه اجتماعی توئیتر، تیک آبی را از صفحه تیم اسپانیایی بردارد!

به گزارش فوتبالی، تیک آبی برای تائید اصالت صفحات در شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد. در ساعات اخیر و پس از نهایی نشدن انتقال کنده از سویا به چلسی، بسیاری از هواداران فوتبال در انگلیس به صفحه سویا حمله و آن را "ریپورت" کردند و همین مسئله باعث شد تا توئیتر به صورت خودکار تیک آبی را از این صفحه بردارد!

البته سویا طبیعتا در ساعات آینده پس از مکاتبه با توئیتر دوباره صاحب تیک آبی خود خواهد شد اما به نظر می رسد که سرسختی مدیران سویا در مورد مخالفت با فروش یکی از ستارگانش باعث خشم هواداران چلسی شده است. صفحه توئیتر سویا  به زبان اسپانیایی بیش از یک میلیون هوادار دارد. البته در حال حاضر صفحات انگلیسی، تیم زنان و آکادمی سویا همچنان تیک آبی دارند. 

مونچی مدیر ورزشی سویا قیمت کنده را 80 میلیون یورو تعیین کرده است اما به نظر می رسد که چلسی حاضر به پرداخت این مبلغ نشده است. در حال حاضر شمارش معکوس برای بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی آغاز شده است و مشخص نیست که آیا چلسی می تواند نظر تیم اسپانیایی را جلب کند یا نه. بعید است که سویا تحت تاثیر حمله اینترنتی هواداران چلسی بخواهد قیمت کنده را کاهش بدهد.

4125