رسمی؛ هافبک جوان بارسلونا راهی لایپزیش شد

رسمی؛ هافبک جوان بارسلونا راهی لایپزیش شد

پایگاه خبری فوتبالی - در آخرین ساعات از پنجره نقل و انتقالات تابستانی، ایلاکس موریبا، هافبک وسط جوان بارسلونا راهی لایپزیش شد تا بدین ترتیب بارسلونا بالاخره این بازیکن را که از مدت ها قبل حرف و حدیث هایی پیرامون فروش او مطرح بود، به فروش برساند.

به گزارش فوتبالی، ایلاکس موریبا که محصول آکادمی بارسلونا است، تنها 18 سال سن دارد. این بازیکن که توانایی بازی در پست هافبک وسط و هافبک مدافع را دارد، اکنون با قیمت 16 میلیون یورو از بارسلونا راهی لایپزیش در بوندسلیگای آلمان شده است و باید دید که عملکرد او در لیگ آلمان به چه شکل خواهد بود چرا که به این بازیکن در بارسلونا فرصت چندانی برای بازی نمی رسید.

موریبا تنها فصل گذشته را در تیم بزرگسالان بارسلونا بود و تا پیش از آن در آکادمی بارسلونا حاضر بوده است. این بازیکن اکنون با قراردادی 5 ساله راهی لایپزیش شده است و بارسلونا که از نظر مالی اوضاع مناسبی ندارد، با فروش این بازیکن به مبلغ 16 میلیون یورو، پول اندکی به دست آورده است.

به نظر می رسد که فرنکی دی یونگ، سرخیو بوسکتس و پدری مثلث خط هافبک این فصل بارسلونا را تشکیل می دهند و از میرالم پیانیچ و سرجی روبرتو هم به عنوان ذخیره آن ها استفاده خواهد شد و بدین ترتیب جایی برای موریبا نبود و این بازیکن در نهایت راهی لایپزیش شد.

1470