اینفلوئنسری که به خاطر نیامدن امباپه به رئال مادرید، دلقک شد!

اینفلوئنسری که به خاطر نیامدن امباپه به رئال مادرید، دلقک شد!

پایگاه خبری فوتبالی - دی جی ماریو گیمر سرشناس اسپانیایی هوادار دو آتشه رئال مادرید است و در طول تابستان با دقت اتفاقات نقل و انتقالات را دنبال می کرد.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر که بحث پیوستن امباپه به رئال مادرید داغ شده بود، این شخصیت یوتیوبی در گفتگوهای مختلف با خبرنگاران و گیمرهای دیگر حضور پیدا کرد. دی جی ماریو در این صحبت ها یک وعده عجیب داده بود:" اگر امباپه به رئال مادرید نیامد، قیافه ام را به شکل دلقک ها در می آورم." و دقیقا همین اتفاق هم رخ داد. در حقیقت دی جی ماریو از یک گریمور کمک گرفت تا صورتش را رنگ کند و چهره اش را شبیه دلقک ها در بیاورد!

دی جی ماریو روز گذشته برای مخاطبانش گفتگوی زنده ای را به صورت 12 ساعته داشت و با خبرنگاران مختلف اسپانیایی نظیر جوزپ پدررول در مورد آخرین شرایط انتقال امباپه به رئال مادرید صحبت کرد. زمانی که مشخص شد پی اس جی با وجود پیشنهاد 200 میلیونی رئال مادرید حاضر به فروش امباپه نشده، دی جی ماریو به وعده اش عمل کرد و صورتش را به شکل دلقک ها رنگ آمیزی کرد و در توضیح این تصویر نوشت:" به رئال مادرید افتخار می کنم. وقتی که تیمی حتی پاسخ پیشنهاد 200 میلیونی را هم نمی دهد، نمی توان کسی را سرزنش کرد."

4125