قابی مشترک از مسی و همسرش به همراه برج ایفل نورانی!

قابی مشترک از مسی و همسرش به همراه برج ایفل نورانی!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن در حال حاضر در اردوی تیم ملی آرژانتین است تا برای بازی های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی خود را آماده کند اما او پیش از آنکه راهی آرژانتین و آمریکای جنوبی شود با همسر خود در پاریس به دیدن برج ایفل رفت.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی که گذشت، از بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد راهی پاریسن ژرمن شد و بدین ترتیب یکی از بمب های نقل و انتقالاتی این تابستان را رقم زد. مسی اولین بازی خود را هم در پاریسن ژرمن مقابل رنس انجام داد تا بدین ترتیب استارت خود را در تیم جدیدش زده باشد.

لیونل مسی سالیان سال بود که در شهر بارسلونای اسپانیا زندگی می کرد چرا که باشگاه او، باشگاه بارسلونا بود. اکنون که مسی راهی پاریسن ژرمن شده است، شهر محل زندگی او هم به پاریس تغییر یافته است و در این مدت در شهر پاریس به همراه همسرش به گشت و گذار مشغول شده بود.

لیونل مسی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام یک تصویر منتشر کرده است که در آن در کنار همسر خود آنتونلا روکوزو نشسته است و برج ایفل نورانی هم در قاب عکس آن ها و پشت سرشان قرار دارد.

1470