پدیده 18 ساله لیون: رئال مادرید باشگاه رویاهای من است

پدیده 18 ساله لیون: رئال مادرید باشگاه رویاهای من است

پایگاه خبری فوتبالی - رایان چرکی مهاجم 18 ساله المپیک لیون مصاحبه ای با نشریه "اونزه موندیال" داشت که در مورد مسائل مختلف نظیر علاقه اش به رئال مادرید صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، چرکی در مورد آینده خود صحبت کرد و گفت :" مسیر ایده آل این است: با لیون تاریخ سازی کنم و بعد  از آن با باشگاه های دیگر چنین کاری را انجام بدهم. می توانم در فوتبال تاریخ سازی کنم (می خندد) همه می دانید که رئال مادرید باشگاه رویاهای من است. بی نظیر است که به بزرگ ترین باشگاه دنیا ملحق شوم. این مسیر ایده آلی است و چیزی است که در ذهن خودم تعیین کرده ام. هر روز صبح برای همین و  برای تحقق رویاهایم از خواب بیدار می شوم."

چرکی در  مورد رابطه اش با کیلیان امباپه مهمترین ستاره حال حاضر فوتبال فرانسه هم صحبت کرد:" رابطه صمیمانه ای داریم. با هم صحبت می کنیم و بعد از بازیهای پی اس جی و لیون با هم گپ و گفت داریم. در رختکن همدیگر را می بینیم. اگر سوالی داشته باشم بدون مشکل از او می پرسم. شخصیت فوق العاده ای دارد. همیشه او  را دنبال می کنم. بازیهایش را از دست نمی دهم. تنها توصیه ای که به من داده این است: گل بزن! گل بزن! گل بزن! فقط افرادی که گل می زنند، در یادها باقی می مانند!"

4125