واکنش بازیکن جدید رئال مادرید به انتقالش به سانتیاگو برنابئو

واکنش بازیکن جدید رئال مادرید به انتقالش به سانتیاگو برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی - ادواردو کاماوینگا ستاره فرانسوی و تازه وارد رئال مادرید اعلام کرد که پیوستنش به این باشگاه، همچون رویایی بود که به حقیقت تبدیل گشت. 

به گزارش فوتبالی، در فاصله یک هفته مانده به پایان نقل و انتقالات تابستانی، فکر و ذهن رئال مادرید فقط درگیر جذب کیلیان امباپه سوپر استار فرانسوی پاریسن ژرمن بود، اما پس از شکست خوردن در این پروژه، آن‌ها در ساعات پایانی پنجره، موفق به جذب ادواردو کاماوینگا، ستاره هجده ساله رن شدند. کاماوینگا فاش کرد که شانس پیوستن به پاریسن ژرمن را برای حضور در رئال مادرید رد کرد. قرارداد کاماوینگا با کهکشانی‌ها شش ساله خواهد بود. 

به نقل از سایت گل، کاماوینگار پس از گلزنی برای زیر 21 ساله‌های فرانسوی مقابل مقدونیه شمالی گفت: "انتقالم به رئال مادرید خیلی سریع اتفاق افتاد. من خوشحال و مفتخرم، اما نمی‌خواهم پیوستنم به رئال مادرید، عملکردم را در تیم ملی فرانسه تحت الشعاع قرار دهد. می‌خواهم بهترین نمایش را در لباس فرانسه داشته باشم و البته همیشه رویای بازی در تیم ملی فرانسه را دارم، اما می‌خواهم قدم به قدم جلو بروم. حالا به رن می‌روم تا برای رفتن به مادرید آماده شوم. همیشه آرزوی بازی کردن در رئال مادرید را داشتم. سانتیاگو برنابئو ورزشگاه بی نظیری است."

4416