پست اینستاگرامی جدید رونالدو برای بازگشت به منچستریونایتد؛ شماره 7 جادویی!

پست اینستاگرامی جدید رونالدو برای بازگشت به منچستریونایتد؛ شماره 7 جادویی!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی در این تابستان از یوونتوس به منچستر یونایتد پیوسته است و بدین ترتیب پس از 12 سال دوباره به تیم اسبق خود بازگشته است و باید دید که عملکرد او در این دوره که دومین دوره حضورش در جمع شیاطین سرخ است به چه ترتیبی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو به تازگی شماره 7 منچستر یونایتد را هم دوباره به دست آورده است و در این دوره هم قرار است شماره 7 شیاطین سرخ را بر تن کند. کریستیانو رونالدو در دوره اول حضورش در منچستر یونایتد که بین سال های 2003 تا 2009 بود هم پیراهن شماره 7 را می پوشید.

پیراهن شماره 7 منچستر یونایتد در فصل گذشته در اختیار ادینسون کاوانی بود اما با آمدن کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد، شماره 7 هم به او داده شد تا بدین ترتیب فوق ستاره پرتغالی دوباره شماره محبوب خود را بپوشد.

رونالدو به تازگی با انتشار این تصویر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام که روی طرح آن نوشته شده:"به جایی برگشتم که به آن تعلق داشتم؛ عشق بی پایان من" در توضیحات این پست اینستاگرامی هم نوشته است:" 7 شماره‌ی جادویی است" تا بدین ترتیب پیامی ویژه در بازگشت به منچستر یونایتد منتشر کرده باشد. او 5 روز دیگر مقابل نیوکاسل اولین بازی خود را برای شیاطین سرخ انجام خواهد داد.

1470