توهین کاپیتان بارسلونا به رئیس سابق: او بدترین رئیس تاریخ باشگاه است

توهین کاپیتان بارسلونا به رئیس سابق: او بدترین رئیس تاریخ باشگاه است

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه مدافع باسابقه اسپانیایی بارسلونا اعلام کرد که جوزپ ماریا بارتومئو یکی از بدترین رئیس‌های تاریخ باشگاه است که تاکنون با آن‌ها کار کرده است. 

به گزارش فوتبالی، جوزپ بارتومئو سال گذشته پس از افزایش انتقادات از سوی هواداران نسبت به نحوه مدیریت وی، از ریاست بارسلونا کناره گیری کرد. بارتومئو یکی از دلایل اصلی اوضاع وخیم بارسلونا در این فصل است. او با قراردادهای غیر منطقی و بسیار نجومی، باعث شد تا کاتالان‌ها از نظر مالی در وضعیت بسیار بدی قرار بگیرند و نتوانند قرارداد لیونل مسی را تمدید کنند، تا این فوق ستاره آرژانتینی سی و چهارساله پس از بیست و یک فصل، از نیوکمپ خارج شود و به پاریسن ژرمن بپیوندد. 

به نقل از مارکا، پیکه مدافع سی و چهار ساله سابق منچستریونایتد با حضور داشتن در یک برنامه تلویزیونی اسپانیایی گفت: "نمی‌توانم بگویم که بارتومئو بدترین است یا خیر. از زمانی که من در بارسلونا بودم، او باید در لیست بدترین‌ها باشد. همه ما مقصر هستیم، اما حقیقت این است که باشگاه نتوانست خواسته‌های کاتالان‌ها را عملی کند. حالا من امیدوار و هیجان زده‌ام. پنج یا ده سال آینده برای بارسلونا بسیار جذاب خواهد بود. خوان لاپورتا با نگه داشتن رونالد کومان تصمیم درستی گرفت. او مربی ایده‌آلی برای بارسلونا است."

4416