24 ساعت تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس

24 ساعت تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- با پایان مهلت قانونی باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب گابریل کالدرون پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه در آستانه بسته شدن قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس 24 ساعت فرصت دارد تا مطالبات سرمربی آرژانتینی خود را طبق اعلام فیفا به وی پرداخت کند و در غیر اینصورت باید در انتظار اعمال اولین جریمه در این خصوص (بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی)باشد.

کالدرون 300 هزار دلار بابت دستمزد خود طلبکار شده و 280 هزار دلار نیز مجموع پاداش پیروزی‌هایی است که در یک نیم فصل حضورش در پرسپولیس برای این تیم به دست آورد. با این حال تاخیر مدیران سابق باشگاه پرسپولیس در پرداخت بدهی سبب شده تا 5 درصد سود نیز به این رقم اضافه شود و مجموع بدهی به بیش از 600 هزار دلار برسد.

خواکین دستیار اسپانیایی گابریل کالدرون نیز 95 هزار دلار از پرسپولیس طلب دارد که با سود پنج درصدی به حدود 100 هزار دلار می‌رسد تا قرمزها رقمی بالغ بر 700 هزار دلار به مربیان فصل گذشته‌شان بدهکار باشند.

قرمزها امیدوار بودند که کنفدراسیون فوتبال آسیا بپذیرد که این رقم را از درآمدهای پرسپولیس کسر و به حساب سرمربی آرژانتینی و دستیار اسپانیایی‌اش واریز کند اما آنها این درخواست سرخپوشان را رد کردند.

با توجه به حساب خالی باشگاه پرسپولیس به نظر می رسد باید به زودی منتظر حکم فیفا برای بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه بود، اما با توجه به صحبت های اعضای هیات مدیره این باشگاه و سرپرست جدید قرمزها، آنها در تلاش هستند پیش از اعمال جریمه بعدی از سوی فیفا نسبت به پرداخت طلب کالدرون و دستیارش اقدامات لازم را انجام دهند.

باشگاه پرسپولیس با اطلاع قبلی از وضعیت بدهی به این سرمربی پرتغالی نسبت به جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی و ثبت قراردادهای آنها اقدام کرده است و خطری در این باره قرمزها را تهدید نخواهد کرد. در صورت بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس، پس از پرداخت مطالبات کالدرون بلافاصله این پنجره از سوی فیفا به صورت اتوماتیک باز خواهد شد.

7655