مشکل بازیکنان اهل آمریکای جنوبی لیگ برتر حل شد

مشکل بازیکنان اهل آمریکای جنوبی لیگ برتر حل شد

پایگاه خبری فوتبالی - اختلافات بین مدیران کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی و مسئولان لیگ برتر انگلستان برطرف و اجازه بازی برای بازیکنان این کشور در لیگ برتر صادر شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای، پیش از وقفه بازی‌ های ملی، باشگاه‌ های لیگ برتری توافق کردند بازیکنانی که باید در کشورهای قرمز کرونایی بریتانیا به میدان بروند را در اختیار تیم‌ های ملی قرار ندهند، پس از آن و با شکایت کنفدراسیون فوتبال برزیل، فیفا چهارشنبه گذشته باشگاه‌ های لیگ برتری که مانع حضور بازیکنان خود در اردوی تیم‌ های ملی برزیل، شیلی، مکزیک و پاراگوئه شده بودند را یک هفته از استفاده از این بازیکنان محروم کرد و پس از این که این تصمیم اعتراض‌ های بسیاری را در پی داشت، محرومیت این بازیکنان برداشته شد.

به گزارش اسکای، در مذاکره‌ ای که بین مسئولان لیگ برتر، FA، فیفا و فدراسیون های فوتبال چهار کشور مذکور انجام شد، پیش از آغاز هفته چهارم رقابت‌ ها، توافقی حاصل شد تا این محرومیت اعمال نشود و باشگاه‌ های انگلیسی امکان استفاده از بازیکنان خود را داشته باشند.

آتش اصلی این اختلافات در مسابقه تیم های برزیل و آرژانتین در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و مشکلات ناشی از عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جانب بعضی بازیکنان این تیم ها روشن شده بود. 

9404