بایرن مونیخ در زمین هم لایپزیش را شکست داد

بایرن مونیخ در زمین هم لایپزیش را شکست داد

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی با پیروزی 1-4 در خانه لایپزیش، سه امتیاز را مال خود کرد.

به گزارش فوتبالی، از چهارچوب هفته چهارم بوندس لیگا، دو تیم لایپزیش و بایرن مونیخ از ساعت 21 به وقت تهران در ورزشگاه ردبول آرنا در مقابل هم صف آرایی کردند. پیش از شروع این بازی بایرن مونیخ با دو برد و یک تساوی، 7 امتیازی بود و اما لایپزیش تنها یک پیروزی کسب کرده بود و در دو دیدار دیگر خود متحمل شکست شده بود. 

این دیدار از حساسیت‌های خاص خود برخوردار بود. باواریایی‌ها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی موفق شدند جولین ناگلزمان، دایوت اوپامکانو و مارسل سابیتزر را از لایپزیش خریداری کنند و تقابل این سه با باشگاه سابق خود از نکات جالب این بازی بود. 

در این دیدار سرژ گنبری در دقیقه 10 موفق به گرفتن یک ضربه پنالتی به نفع بایرن مونیخ شد و روبرت لواندوفسکی، ماشین گلزنی لهستانی آن را تبدیل به گل کرد تا نیمه اول با پیروزی 1-0 باواریایی‌ها به پایان برسد. 

در نیمه دوم، جمال موسیالا موفق شد خیلی سریع در دقیقه 47 گل دوم را بزند. طوفان بایرن مونیخی‌ها همچنان ادامه داشت و لروی سانه در دقیقه 54 اختلاف را به سه گل افزایش داد. تنها 4 دقیقه پس از گل سانه، لایمر با یک سوپر گل، حساب کار را 1-3 کرد و اریک ماکسیم چوپوموتینگ در دقیقه 90+1 گل چهارم بایرن مونیخ را به ثمر رساند تا شاگردان ناگلزمان به پیروزی دلچسب 4-1 دست پیدا کنند. 

4416