یک ادعای عجیب: مدیر رئال مادرید، بارسلونا را دزدیده است!

یک ادعای عجیب: مدیر رئال مادرید، بارسلونا را دزدیده است!

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر تباس رئیس لالیگا در مصاحبه با اسپورت به فلورنتینو پرز و خوان لاپورتا مدیران رئال مادرید و بارسلونا حمله کرد.

به گزارش فوتبالی، تباس در صحبت هایی عجیب گفت:"فلورنتینو، بارسلونا را به سرقت برده است. با اطمینان می توانم بگویم که جدایی مسی به علت مسائل اقتصادی نبوده است. می توانستند جلوی جدایی او را بگیرند. شاید رفتن مسی دردناک‌ترین بود چرا که او را بهترین بازیکن تاریخ می دانم. لیاقتش را نداشت که این گونه جدا شود، نه فقط برای بارسا بلکه به خاطر لالیگا هم همین طور بود."

وی در مورد خوان لاپورتا مدیر بارسلونا هم بیان کرد:" بارسا به مدت یک ماه با قرارداد CVC موافق بود تا این که رئال مادرید با آن مخالفت کرد. در باشگاه بارسلونا یک عقده حقارت در مقابل فلورنتینو وجود دارد."

رییس لالیگا در مورد شرایط مالی بارسا هم صحبت کرد:" ممکن است که اتفاقی مشابه سال 2003 رخ بدهد، زمانی که لاپورتا ، مشکلات مالی گاسپارت را به ارث برد و گروهی از اعضای بارسلونا این شرایط را به دادگاه بردند. بارسا به خاطر کرونا 200 میلیون یورو ضرر کرده است."

اتحاد رئال مادرید و بارسلونا در ماجرای سوپرلیگ باعث دلخوری شدید رئیس لالیگا شده است چرا که تباس با این پروژه به شدت مخالف است.

4125