اطمینان بارسلونا بابت تمدید قرارداد وارث پیراهن شماره 10 مسی

اطمینان بارسلونا بابت تمدید قرارداد وارث پیراهن شماره 10 مسی

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از مهم ترین موضوعات آبی اناری ها بعد از خروج لیونل مسی، بحث تمدید قرارداد وارث پیراهن شماره 10 مسی در بارسلونا یعنی آنسو فاتی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه موندو دیپورتیوو، قرارداد آنسو فاتی به صورت خودکار تمدید نمی شود اما در عوض باشگاه بارسلونا با ارائه پیشنهاد جدید به دنبال تمدید قرارداد این مهاجم جوان و آینده دار است.

در حالی که اخیرا گزارشی مبنی بر وجود اختلاف بین طرفین در قضیه تمدید قرارداد فاتی منتشر شده بود، اما در حال حاضر بارسلونا مطمئن است که این بازیکن با استعداد را حفظ خواهد کرد و قرارداد جدیدی با شرایط بهتر به این بازیکن پیشنهاد خواهد کرد.

این اطمینان که قرارداد فاتی تمدید می شود، نه تنها از سمت بارسلونا بلکه از سوی خود بازیکن و مدیر برنامه او نیز وجود دارد. این اطمینان به حدی است که باشگاه تصمیم گرفته بند تمدید دو سال اختیاری را اجرا نکند بلکه پیشنهاد جدیدی را به بازیکن ارائه دهد.

مدیریت باشگاه بارسلونا به فاتی اطلاع داده است که آن ها برای دهه آینده روی او حساب می کنند و این بازیکن برای حال و آینده بلوگرانا از نظر ورزشی بسیار مهم است.

لازم به ذکر است بر اساس گزارش دیگری، علت تمدید نشدن خودکار قرارداد فاتی، امضای قرارداد این بازیکن با بارسلونا در سنین پایین و غیر قانونی است.

9404