فرصت‌سوزی عجیب وینگر یوونتوس که باعث باخت این تیم شد؛ جای خالی خشم رونالدو!

فرصت‌سوزی عجیب وینگر یوونتوس که باعث باخت این تیم شد؛ جای خالی خشم رونالدو!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در بازی میان یوونتوس و ناپولی در این هفته از رقابت های سری آ ایتالیا، ناپولی موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و یوونتوس را شکست دهد تا بدین ترتیب بیانکونری ها پس از جدایی کریستیانو رونالدو متحمل یک شکست در سری آ شوند.

به گزارش فوتبالی، اما یوونتوس در این بازی فرصت هایی داشت که می توانست بازی را مساوی کند و یا حتی آن را ببرد اما بازیکنان یووه قدر موقعیت ها را ندانستند تا در نهایت بیانکونری ها این بازی را ببازند. روی یکی از فرصت هایی که شاگردان آلگری داشتند، برناردسکی، وینگر و هافبک هجومی یوونتوس در موقعیت ضد حمله قرار گرفت و می توانست با جلو بردن توپ و دادن پاس به کولوسفسکی او را در موقعیت تک به تک قرار دهد و بدین ترتیب دروازه ناپولی را باز کنند اما کاری که برناردسکی کرد این بود که با مکث زیاد موجب بازگشت مدافعان ناپولی شد و در نهایت مجبور شد به جای حرکت رو به جلو به عقب برگردد.

رونالدو در این تابستان یوونتوس را به مقصد منچستر یونایتد ترک کرد اما اگر کریستیانو رونالدو همچنان در ترکیب یوونتوس حضور داشت و چنین صحنه ای در جلوی چشمان او رقم می خورد بدون شک از رفتار هم تیمی خود عصبانی و خشمگین می شد چرا که رونالدو سابقه عصبانی شدن از دست هم‌تیمی هایش به خاطر از دست دادن فرصت ها را دارد.

1470