کاهش فشارها از روی میکل آرتتا و آرسنال

کاهش فشارها از روی میکل آرتتا و آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی جوان اسپانیایی آرسنال از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر نوریچ تمجید کرد و همچنین بابت کسب اولین پیروزی و سه امتیاز خوشحال است. 

به گزارش فوتبالی، توپچی‌ها شروعی افتضاح در لیگ برتر انگلیس داشتند. آن‌ها در سه دیدار اول خود مقابل تیم‌های برنتفورد، چلسی و منچسترسیتی متحمل سه شکست و نه گل خورده شدند. انتقادات از آرتتا بسیار شدت گرفت و اگر او در دیدار چهارم مقابل نوریچ سیتی به پیروزی نمی‌رسید، قطعا خطر اخراج را حس می‌کرد. با این حال او در این دیدار خانگی با تک گل پیر امریک اوبامیانگ ستاره گابنی خود به پیروزی رسید تا کمی از شدت فشارها بکاهد. 

به نقل از سایت گل، آرتتا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "باید بگویم که 14 روز اخیر، از بهترین روزهای زندگی‌ام از زمان حضورم در فوتبال بوده است. باید در بازی‌ها به پیروزی برسید، اما من از دیدار تمامی بازیکنان و همچنین هواداران به وجد آمدم. در پایان بازی کمی احساساتی شدم. مردم انتظارات دیگری از من داشتند و نتوانستیم نتایج مناسبی کسب کنیم، با این حال آن‌ها به ورزشگاه آمدند و اتمسفر فوق العاده‌ای ساختند. از تمامی آن‌ها تشکر می‌کنم." 

آرسنال هفته بعد در دیدار خارج از خانه به مصاف برنلی خواهد رفت.

4416