پایگاه خبری فوتبالی - ال کلاسیکو صاحب لوگوی مخصوص به خود شد.
به گزارش فوتبالی، لالیگا در نظر دارد که برند تقابل تاریخی رئال مادرید و بارسلونا را گسترش بدهد و بدین ترتیب در همه تبلیغات، مراسم ها و مسالئ مربوط به ال کلاسیکو در اسپانیا و کل دنیا باید از لوگوی مخصوص این بازی استفاده شود.
در سالهای اخیر برگزاری مراسم های حضوری و انلاین مختلف پیش از ال کلاسیکوها در کل دنیا مرسوم بوده است چرا که این بازی یکی از جذاب ترین بازیهای دنیاست و حالا این بازی لوگوی مخصوص به خود را دارد.
رئال مادرید و بارسلونا اولین تقابل فصل خود را در روز دوم آبان خواهد داشت که لالیگا با ساختن لوگویی مخصوص تصمیم گرفت که به این بازی هویت تازه ای ببخشد.
فصل گذشته رئال مادرید در هر دو ال کلاسیکو مقابل بارسلونا پیروز شد. رئال مادرید فعلا با ده امتیاز از چهار بازی صدرنشین لالیگاست در حالی که بارسلونا از سه بازی هفت امتیاز کسب کرده است و معوق شدن بازی با سویا باعث شده تا یک امتیاز کمتر از حریفان داشته باشند. قطعا صرفنظر از این که دو تیم تا زمان ال کلاسیکو در چه شرایطی باشند، این بازی جذاب ترین رویداد ممکن خواهد بود که هر دو تیم در آن به دنبال غلبه بر رقیب دیرینه هستند.
4125