عکس؛ مسی و نیمار در تمرینات پاریسن ژرمن با کیت جدید ویژه لیگ قهرمانان

عکس؛ مسی و نیمار در تمرینات پاریسن ژرمن با کیت جدید ویژه لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - اولین هفته از دور گروهی رقابت های این فصل از لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه و چهارشنبه این هفته برگزار می شود و تیم های مختلف طبق جدول گروه‌بندی به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن در اولین هفته از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 در ورزشگاه جان بریدل به مصاف کلوب بروژ بلژیک خواهد رفت و باید دید که ستارگان پی اس جی در این بازی چه عملکردی خواهند داشت. این بازی چهارشنبه ساعت 23:30 برگزار خواهد شد و پاریسن ژرمن در این دیدار می تواند از مثلث مخوف خود در خط حمله یعنی نیمار، مسی و امباپه رونمایی کند.

پی اس جی به تازگی از کیت سوم خود رونمایی کرده است اما این باشگاه یک لباس ویژه هم مخصوص تمرینات لیگ قهرمانان اروپا دارد که با برگزاری جلسه تمرینی این تیم برای بازی های لیگ قهرمانان اروپا از آن رونمایی شد و می توان این لباس را بر تن ستاره هایی مثل نیمار و مسی دید.

مسی اولین بازی خود در پاریسن ژرمن را مقابل رنس انجام داد اما در آن بازی تنها دقایقی به میدان رفت و فرصت زیادی برای درخشش نداشت. اکنون به نظر می رسد که مسی مقابل کلوب بروژ در لیگ قهرمانان اروپا فیکس باشد و بسیاری منتظر دیدن اولین بازی مسی در لیگ قهرمانان اروپا با لباس پاریسن ژرمن هستند.

1470