هدف اصلی ژوزه مورینیو در رم مشخص شد

هدف اصلی ژوزه مورینیو در رم مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی پرافتخار پرتغالی آ اس رم معتقد است که شروع خوب آن‌ها در این فصل، دلیل خوبی برای مدعی شدن نیست. ائ همچنین ادعا کرد که هدف او در این فصل، فتح سری آ است.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورینیو شروع خوبی با جالوروسی در این فصل داشت. آن‌ها در هر سه دیدار خود در سری آ به پیروزی رسیدند و فردا شب در یک دیدار خانگی، میزبان زسکا سوفیا در دور گروهی لیگ کنفرانس خواهند بود. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، ژوزه مورینیو سرمربی سابق تیم‌های رئال مادرید، اینتر و منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "من پنج تا بازی پیروز شده‌ایم، نه پنجاه تا! هیچ دلیلی برای خوشبینی و مثبت اندیشی بیش از حد نیست. نتایج مثبت همیشه مهم هستند، زیرا به توسعه و رشد پروژه تیم کمک می‌کنند. هواداران نیز باید در مواجه با ما منطقی باشند. این یک پروژه خوب است، اما ما تنها دو ماه است که کارمان شروع کرده‌ایم. البته که داریم پیشرفت می‌کنیم، اما باید آرامش خود را حفظ کنیم. همیشه به بازیکنانم می‌گویم که کمتر از صد در صد تلاش کردن، هیچ معنا و مفهومی ندارد. باید در بالاترین سطح بازی کنیم. در مقابل ساسولو می‌توانستیم 2-1 شکست بخوریم، اما جاه طلبی ماه قابل مذاکره نیست."

مورینیو در ادامه افزود: "فکر نمی‌کنم که این تیم مناسب تورنمنت‌ها باشد. برای ما سری آ خیلی مهم تر از لیگ کنفرانس است."

4416