صحنه‌ای که در رئال مادرید هرگز اتفاق نمی‌افتاد؛ کاشته تماشایی ستاره نروژی!

صحنه‌ای که در رئال مادرید هرگز اتفاق نمی‌افتاد؛ کاشته تماشایی ستاره نروژی!

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال در هفته پنجم از رقابت های لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه یک بر صفر برنلی را شکست دهد و هر سه امتیاز بازی را در این دیدار خارج از خانه به دست بیاورد تا بدین ترتیب قدری از بحران هایی که داشت فاصله بگیرد و میکل آرتتا نفسی تازه کند!

به گزارش فوتبالی، تک گل آرسنال را در این بازی مارتین اودگارد در دقیقه 30 بازی و روی یک کاشته تماشایی به ثمر رساند. اودگارد در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان اخیر از رئال مادرید راهی آرسنال شد، تیمی که قبلا هم در آن بازی کرده بود و به نظر می رسید که اودگارد دیگر نمی خواهد در رئال مادرید بماند و می خواهد در آرسنال بازی کند.

کارلو آنچلوتی درباره اودگارد گفته بود که این بازیکن در صورت ماندن در رئال مادرید، با توجه به ترافیکی که در خط هافبک مادریدی ها وجود دارد، نمی توانست رقابت کند و فرصت چندانی برای بازی کردن به دست نمی آورد.

اکنون مارتین اودگارد در لیگ برتر انگلیس و در بازی خود برای آرسنال از روی ضربه ایستگاهی یک گل تماشایی به ثمر رسانده است و به نظر می رسد که اگر او در رئال مادرید می ماند هرگز چنین فرصتی برای زدن ضربه ایستگاهی نصیبش نمی شد.

1470