ستاره گرانقیمت اتلتیکو مادرید چند جلسه محروم خواهد شد؟

ستاره گرانقیمت اتلتیکو مادرید چند جلسه محروم خواهد شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو فلیکس ستاره گرانقیمت اتلتیکو مادرید یکی از چهره های جنجالی و خبرساز بازی تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو بود.

به گزارش فوتبالی، فلیکس در دقیقه 78 این بازی اخراج شد که هم تیمی ها و مدیران اتلتیکو را به خاطر عملکردش به شدت عصبانی کرد. فلیکس در عرض یک دقیقه دو کارت زرد گرفت و حالا کمیته مسابقات باید تصمیم بگیرد که یک جلسه محرومیت برایش کافی است یا این که علاوه بر بازی مقابل ختافه باید بازیهای دیگری را هم از دست می دهد.

اتلتیکو خوشبین است و امیدوار است که محرومیت بازیکن پرتغالی بیشتر از یک جلسه نباشد چرا که خیل مانزانو داور بازی نیز در گزارش خود نکته منفی در موردش ننوشته و صرفا در مورد کارت زرد دومش نوشته است:" به من با انگشت اشاره کرد تا نشان بدهد که از این که کارت زرد گرفته ناراضی است." در بخش دیگری از گزارش نیز نوشته شده است:" زمانی که فلیکس به سمت تونل رختکن حرکت می کرد، توپی را به سمت سکوها شوت کرد تا نارضایتی خود را نشان بدهد." اما با این وجود اتلتیکو امیدوار است که این بازیکن با محرومیت شدیدی مواجه نشود.

ژائو فلیکس می داند که مرتکب اشتباه شده است و قطعا تلاش خواهد کرد تا در بازیهای بعدی نمایش بهتری داشته باشد. این بازیکن دو سال پیش با 127 میلیون یورو به اتلتیکو پیوست تا به یکی از گران ترین بازیکنان تاریخ لالیگا تبدیل شود اما در این مدت هرگز در سطح انتظارات و توقعات ظاهر نشده و نتوانسته کیفیت خوبی از خودش ارائه بدهد. حالا کمیته مسابقات باید تصمیم بگیرد که آیا برای این بازیکن محرومیتی بیشتر از یک جلسه در نظر بگیرد یا نه.

4125