کلاهبرداری 250 هزار پوندی کارمند یک آژانس مسافرتی از رونالدو

کلاهبرداری 250 هزار پوندی کارمند یک آژانس مسافرتی از رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - کارمند یک آژانس مسافرتی از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد حدود 250 هزار پوند کلاهبرداری کرده است.

به گزارش فوتبالی، ماریا سیلوا نام این مرد 53 ساله پرتغالی است که نه تنها از رونالدو بلکه از وکیلش ژرژ مندس و همچنین نانی دیگر ستاره سابق منچستریونایتد کلاهبرداری کرده است. این فرد که  به علت کلاهبرداری هایش به چهار سال حبس تعلیفی محکوم شده از اعتماد رونالدو سوء استفاده کرده است. در حقیقت رونالدو اطلاعات کارت بانکی خود را در اختیار وی قرار داده و این فرد هم با ثبت سفرهایی جعلی از آن سوء استفاده کرده است.

رونالدو در سال 2011 به عنوان شاکی پرونده با پروازی اختصاصی به پورتو سفر کرده و به همراه وکیلش کارلوس اوسوریو دی کاسترو علیه این فرد شهادت داده است. رونالدو البته هرگز در مقر پلیس دیده نشد و از طریق در پشتی از آن جا خارج شد و به همین خاطر کسی متوجه ورود و خروج وی نشده است.

رونالدو اطلاعات حساب بانکی خود به نشانه اعتماد به ماریا سیلوا داده و این فرد نیز به جای این که مبلغ را به حساب آژانس مسافرتی واریز کند، به حساب شخصی خود واریز می کرده است.  این فرد همچنین به بهانه سفرهایی دروغین بین فوریه 2007 تا ژولای 2010 مبالغی را از حساب رونالدو خارج کرده آن هم در حالی که ستاره پرتغالی هرگز به این سفرها نرفته است. 

در نهایت دادگاه عالی پورتو این فرد را در ژانویه 2017 به چهار سال حبس محکوم کرده است. 

4125