تیم منتخب بهترین بازیکنان زیر 21 سال در فیفا 22؛ هالند در نوک خط حمله

تیم منتخب بهترین بازیکنان زیر 21 سال در فیفا 22؛ هالند در نوک خط حمله

پایگاه خبری فوتبالی - بازی ویدیویی فیفا 22 توسط کمپانی EA Sports به زودی منتشر خواهد شد و در بازار های جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، مطابق سنت هر ساله، کمپانی EA Sports در آخرین روز های منتهی به انتشار نسخه رسمی بازی ویدیویی فیفا، کارت های بازیکنان مختلف را منتشر می کند و طبق این کارت ها، توانایی های بازیکنان مختلف و همچنین امتیاز نهایی آن ها که ریتینگ گفته می شود، مشخص شده و علاقه مندان به این بازی می توانند امتیاز بازیکنان مختلف را در این بازی ببینند. کمپانی EA Sports در این بخش سعی می کند که تا حدود زیادی امتیازاتی که به بازیکنان می دهد و توانایی هایی که آن ها دارند، به واقعیت نزدیک باشد.

اکنون رسانه بلیچر ریپورت، در یک اینفوگرافی بازیکنان زیر 21 ساله ای که بیشترین امتیاز را در بازی ویدیویی فیفا 22 دارند، جمع آوری کرده و در یک ترکیب قرار داده است و برای چیدن این ترکیب بازیکنان حاضر در هر پست را با هم‌پستی هایش مقایسه کرده است.

در نتیجه در این ترکیب می بینیم که به طور مثال بازیکنی مثل ارلینگ هالند در نوک خط حمله قرار گرفته چرا که این بازیکن بهترین مهاجم زیر 21 سال در بازی فیفا 22 به حساب می آید. همچنین پدری از بارسلونا و فودن و فران تورس از منچسترسیتی در این ترکیب حضور دارند. جیدون سانچو هم از دیگر بازیکنان سرشناس حاضر در این ترکیب است.

1470