آمار درخشان رونالدو مقابل ویارئال/ به دنبال زنده کردن خاطرات لالیگا

آمار درخشان رونالدو مقابل ویارئال/ به دنبال زنده کردن خاطرات لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد و ویارئال در هفته دوم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند و باید دید که شیاطین سرخ در این بازی به چه شکل عمل خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، اما این بازی می تواند یک بازی ویژه برای کریستیانو رونالدو باشد چرا که فوق ستاره پرتغالی، زمانی که در رئال مادرید و لیگ فوتبال اسپانیا بازی می کرد، بار ها مقابل ویارئال قرار گرفته است و با این تیم رو در رو شده است.

کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید 19 بار به مصاف ویارئال رفته است و در این 19 بازی، 13 گل و 5 پاس گل از خود بر جای گذاشته است و اکنون هواداران منچستر یونایتد امیدوارند که کریستیانو رونالدو در بازی امشب هم مقابل ویارئال بدرخشد و آمار خود را در برابر این تیم ارتقا بدهد.

منچستر یونایتد بازی اول خود در لیگ قهرمانان اروپا را با شکست پشت سر گذاشته است. شیاطین سرخ بازی قبلی خود در لیگ برتر انگلیس را هم باخته اند و اگر امشب مقابل ویارئال نتیجه نگیرند می توان گفت به نوعی منچستر یونایتد وارد بحران می شود به همین دلیل عملکرد رونالدو در بازی مقابل ویارئال اهمیت بالایی دارد و درخشش او می تواند برای اوله گونار سولشر و شاگردانش نجات بخش باشد.

1470