انتقاد سرمربی سابق چلسی از توماس توخل

انتقاد سرمربی سابق چلسی از توماس توخل

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کونته سرمربی سابق چلسی معتقد است که توماس توخل نتوانسته به خوبی از روملو لوکاکو ستاره بلژیکی، در خط حمله استفاده کند. 

به گزارش فوتبالی، فصل گذشته لوکاکو و کونته سال بسیار خوبی را در کنار هم سپری کردند. نراتزوری موفق شد زیر نظر کونته پس از یازده سال، بار دیگر فاتح اسکودتو شود و لوکاکو نیز آقای گل اینتر با 24 گل بود. اما مشکلات مالی اینتر باعث شد تا کونته و لوکاکو راهشان را از اینتر جدا کنند. کونته هنوز بدون تیم است، اما لوکاکو با مبلغ 130 میلیون یورو به چلسی پیوست. 

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، زمانی که کونته توانست لوکاکو را از منچستریونایتد به خدمت بگیرد، او را الماس سخت‌کوش خطاب کرد. کونته در گفت و گویی با اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "یک مربی زمانی خوب است که باعث ارتقای سطح کیفی بازیکنانش شود. فکر کنم کار خیلی خوبی با لوکاکو در دو سال گذشته انجام دادیم. او یک مهاجم قاتل است. آوردن لوکاکو به محوطه جریمه خطرناک است. به هر حال زمانی که از وسط زمین شروع می‌کند، بسیار سریع است. پیدا کردن بازیکنی که هم گلزن باشد و هم از خیلی سریع از هافبک به محوطه جریمه منتقل شود، بسیار سخت است. البته این ویژگی‌ها را من در هالند نیز مشاهده می‌کنم. نباید او را از دروازه دور کنید."

4416