رده بندی المپیکی تکواندوکاران جهان اعلام شد

رده بندی المپیکی تکواندوکاران جهان اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی- فدراسیون جهانی تکواندو جدیدترین رده بندی المپیکی را اعلام کرد که طی آن، مردان تکواندوکاران ایران جایگاه مناسبی دارند اما شرایط بانوان مناسب نیست.

به گزارش فوتبالی، سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه اکتبر را اعلام کرد.

در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان در رده پنجم قرار دارد. حسین لطفی دیگر تکواندوکار ایران در این وزن در رده چهل و نهم است.

در وزن ۶۸- کیلوگرم میرهاشم حسینی در رده ششم قرار گرفت، سروش احمدی در جایگاه سیزدهم جای دارد و امیرمحمد بخشی نیز رتبه بیست و یکم را به نام خود ثبت کرده است.

محمدعلی خسروی در وزن ۸۰- کیلوگرم در رده سی و سوم قرار دارد و علی اشکوریان رده سی و ششم را به خود اختصاص داده است.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم در رده پنجم قرار دارد. سعید رجبی دیگر نماینده این وزن، رده سی و هشتم را در اختیار دارد.

اما در گروه زنان، مهلا مومن زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم رده شصت و ششم را به نام خود ثبت کرده است. نگار اسماعیلی هم رده شصت و نهم را به خود اختصاص داده است.

در وزن ۵۷- کیلوگرم پریسا جوادی در رده شصت و یکم جای گرفته است. ناهید کیانی در رده هفتاد و هفتم قرار گرفت و یلدا ولی‌نژاد ۱۱۰ را به خود اختصاص داد.

در وزن ۶۷- کیلوگرم کیمیا همتی رده چهل و سوم را به نام خود ثبت کرده است و ملیکا میرحسینی در جایگاه پنجاه و پنجم قرار گرفت.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم نیز زهرا پوراسماعیل در رده شصت و دوم قرار گرفته است. اکرم خدابنده دیگر نماینده این وزن در رده هفتاد و ششم جای دارد.

6641