غول باواریایی سرانجام شکست خورد

غول باواریایی سرانجام شکست خورد

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در دیدار خانگی برابر اینتراخت فرانکفورت، متحمل شکست 1-2 شد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته هفتم بوندس لیگا آلمان، تیم‌های بایرن مونیخ و اینتراخت فرانکفورت از ساعت 19 به وقت تهران، در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم رفتند. اینتراخت فرانکفورت بعد از شکست در اولین دیدار خود در فصل جدید، 5 تساوی پشت سر هم به دست آورد و از آن سو، شاگردان یولین ناگلزمان به 5 برد احتمالی رسیدند و در شرایط فوق العاده آرمانی به سر می‌بردند. با این حال این یک دیدار متفاوت برای بایرن مونیخ و ناگلزمان بود. 

در نیمه اول مطابق انتظار بازی در اختیار بایرن مونیخ بود. آن‌ها از همان ابتدا بازی فرصت باز کردن دروازه مهمان را داشتند، اما سرانجام در دقیقه 29 توانستند به وسیله لئون گورتزکا به هدف خود برسند و با یک گل پیش بیافتند. اما سه دقیقه پس از این گل، مارتین هینتریگر روی تک موقعیت فرانکفورت توانست بازی را به تساوی بکشاند تا تیمش در نیمه اول بازنده به رختکن نرود. 

در نیمه دوم هم بایرن مونیخ کاملا تیم برتر میدان بود. مالکیت توپ کاملا در اختیار میزبان بود و فرصت‌های خطرناکی نیز خلق کردند، اما درخشش کوین ترپ باعث شد تا دروازه فرانکفورت برای بار دوم باز نشود. در دقیقه 83 خلاف جریان بازی، این فلیپ کستیچ بود که دروازه نویر را برای بار دوم گشود و در نهایت، این فرانکفورت بود که توانست اولین پیروزی فصل خود را در آلیانز آرنا جشن بگیرد. 

4416