مصاحبه جنجالی کیلیان امباپه با اکیپ

مصاحبه جنجالی کیلیان امباپه با اکیپ

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه سوپراستار فرانسوی بیست و دو ساله، هنوز معتقد است که ترک کردن پاریسن ژرمن در تابستان گذشته، حرکت منطقی به حساب می‌آمده و او فقط در صورت ترک این باشگاه، به رئال مادرید خواهد پیوست. 

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی اخیر، کیلیان امباپه صراحتا اعلام کرد که قصد تمدید قراردادش را با پاریسن ژرمن ندارد و می‌خواهد طوری جدا شود که به نفع هر دو طرف باشد. تنها یک سال از قرارداد امباپه باقی مانده است، اما ناصر الخلیفی به هیچ عنوان اجازه خروج این بازیکن را صادر نکرد و به تمامی پیشنهادات پرز جواب منفی داد. 

حالا این بازیکن در گفت‌وگویی با اکیپ گفت: "اگر در این تابستان از تیم جدا می‌شدم، فقط به سمت رئال مادرید می‌رفتم. فکر کردم که ماجراجویی من در این جا به اتمام رسیده است و می‌خواستم کار دیگری انجام دهم. فکر کنم شش یا هفت سال است که در لیگ فرانسه بازی می‌کنم. همه چیزم را برای پاریس دادم و فکر می‌کردم که ترک کردن این باشگاه در تابستان، حرکت منطقی باشد. زمانی که رئیس باشگاه اعلام کرد که اجازه خروج رایگان مرا نمی‌دهد، کمی مرا آشفته خاطر کرد. البته این صحبت‌ها، به این معنا بود که باشگاه مرا می‌خواست و نمی‌خواستند مرا از دست بدهند. از این که پیشنهادات رئال مادرید رد می‌شدند، ناامید شده بودم. زمانی که می‌خواهید بروید، از ماندن خود در باشگاه خوشحال نخواهید شد. اما من سریع از قضیه عبور کردم. متاسفانه زمانی که در تیم ملی بودم، مصدوم شدم و به خانه برگشتم و زمانی را گریه کردم! اما سپس با گل‌های زیاد به میادین بازگشتم."

امباپه همچنین در ادامه درخصوص مشکلاتش در تیم ملی فرانسه بعد از خراب کردن پنالتی‌اش مقابل سوئیس در یورو 2020 گفت: "من هرگز یک یورو هم برای بازی در تیم ملی نگرفته‌ام و همیشه به صورت رایگان بازی خواهم کرد. بالاتر از همه این موضوعات، من نمی‌خواستم به یک مشکل تبدیل شوم. از لحظه‌ای که حس کردم تبدیل به یک مشکل شده‌ام، پیام‌های نژادپرستانه زیادی دریافت کردم و مردم می‌گفتند که ما به خاطر پیشینه تو شکست خوردیم و بدون تو پیروز می‌شدیم! اگر تیم ملی بدون من خوشحال‌تر است، پس من می‌روم."

4416