گزارش خبرنگار اروپایی از آخرین وضعیت تمدید قرارداد ستاره ليورپول

گزارش خبرنگار اروپایی از آخرین وضعیت تمدید قرارداد ستاره ليورپول

پایگاه خبری فوتبالی - وضعیت تمدید قرارداد ستاره مصری لیورپولی ها هنوز مشخص نشده و همین موضوع باعث ایجاد گمانه زنی های متفاوتی از سوی رسانه های گوناگون در کشور انگلستان شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس رسانه های اروپایی و متخصص در زمینه بازار نقل و انتقالات، موضوع تمدید قرارداد محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول با این باشگاه و تاخیر صورت گرفته تا حالا در این زمینه، این اواخر به یکی از بحث های داغ محافل خبری و ورزشی در قاره اروپا و کشور انگلستان تبدیل شده است. فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس اروپا که احاطه ویژه ای به امور مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان و مربیان فوتبال دارد، به تازگی درباره‌ وضعیت تمدید قرارداد محمد صلاح با باشگاه ليورپول انگلیس صحبت هایی را مطرح کرده که در ادامه می خوانید:

"پیدا کردن راه‌ حل مناسب برای تمدید قرارداد با بازیکنی مثل محمد صلاح، کار آسانی نیست اما نمایندگان دو طرف در حال انجام کار بر روی این موضوع هستند. آن‌ ها می‌ دانند محمد صلاح عاشق باشگاه، شهر، رختکن، سرمربی و به طوری کلی زندگی‌اش در لیورپول است. اما هنوز توافقی شکل نگرفته است. سه ماه کامل می شود که دو طرف ماجرا در حال انجام مذاکره هستند ولی تا کنون توافقی شکل نگرفته و مذاکرات همچنان ادامه دارد. باید دید چه خواهد شد اما تمدید قرارداد با محمد صلاح، اولویت اصلی مدیران باشگاه لیورپول است‌ و آن‌ ها احساس می‌ کنند تمدید قرارداد با محمد صلاح، برای این باشگاه انگلیسی همانند خرید یک بازیکن جدید است."

"برای محمد صلاح نیز با توجه به این که ۲۹ بیست و نُه سال سن دارد، موضوع قرارداد بعدی‌اش بسیار مهم خواهد بود. این مهاجم مصری در این نقطه از مراحل زندگی‌اش، یک بازیکن بزرگ و تأثیرگذار به حساب می آید. گلی که به منچستر سیتی زد، بی‌ نظیر بود. من با جیمی کرگر موافقم که محمد صلاح اکنون هم اسطوره‌ لیورپول است؛ چون کاری که در این مدت انجام داده، تاثیرگذار و مهم بوده است. محمد صلاح یک بازیکن فوق‌ العاده است."

9404